piątek, 6 grudnia 2013

Nowy wygląd, nowa adminka!

Na blogu pojawiła się kolejna administratorka! Jest to moja przyjaciółka (nie ze szkoły :)), która także interesuję się Lau i R5. Jest na prawdę bardziej doinformowana niż ja :P Nazywa się Natalia, na bloggerze "Unkown" >_< Musi jeszcze blogosferę ogarnąć, wciągnęłam ją w to, kiedy nie ma pojęcia co i jak >_< Może jeszcze sama się przedstawi :)

Tymczasem, zmieniłam szablon na świąteczny. Nie wiem jak u was, ale u mnie od dziś zaczyna się okres przedświąteczny xD Zaczął padać śnieg i Mikołajki, a to oznacza, że Boże Narodzenie już niedługo *_* Szablon pozostanie do końca tego roku :)

Może chcecie się pochwalić co dostaliście na Mikołajki ? ^^ A może, jeszcze Mikołaj do was nie przyszedł? ;p

5 komentarzy:

  1. Hej, ten wygląd jest zarąbisty, ja dostałam tablet. Jestem szczęśliwa, a ty co dostałaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja pokrowiec na tablet xD i jeszcze może Louder dostanę ^^

      Usuń
  2. Zazdroszczę, ja ściągałam z internetu Louder. Jedziesz na koncert? Ja niestety nie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie jadę na koncert :(
    Szablon cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )