piątek, 13 grudnia 2013

Teen Beach Movie 2?

Wczoraj zobaczyłam na fb tweeta od @TheTeenBeach gdzie informują, że Teen Beach Movie 2, będzie w 2015. Szczerze powiedziawszy, to nie wierzę, by było to prawdziwe konto, ale jeśli prawda, to was o tym w razie co informuje. Tylko nie bierzcie sobie tego do serca. Może to być tylko kłamstwo. Ja czekam na potwierdzenie od kogoś z aktorów. 


Cieszylibyście się, gdyby to była prawda? ;D

PS. Bardzo was przepraszam, że dawno się nic nie pojawiło. Ale (przynajmniej u mnie) zbliża się koniec semestru i wszyscy się zwalili z pytaniami, kartkówkami i sprawdzianami do tego jeszcze poprawy. Cały weekend spędzę na naukę z fizy i histy -,- Mam dość, ale jeszcze ten tydzień trzeba wytrzymać. Potem dwa tygodnie wolnego, święta! nie mogę się doczekać ;3 

5 komentarzy:

  1. Moim skromnym zdaniem są takie filmy które nie koniecznie mószą mieć kilka części takie "jednorazówki" nawet gdyby to była prawda (no cieszyłabym się bo kocham ten film) ale co w nim miało być? Hm? Zawsze coś tam wymyślą. Ale pewnie będzie totalnie na odpieprz. :/ W każdym razie pierwsza była zajebista :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie przypadł do gustu.. I też wydaję mi się, że ten film lepiej gdyby pozostał w jednej części. Po prostu, na tyle moim zdaniem pozwala fabuła..

      Usuń
  2. Weszłam sobie na aska tego całego Ross'a i zaczęłam czytać co ten fejk znów wymyślił xD Schodzę tak trochę na dół a tam to: http://ask.fm/RossyLynch/answer/105269944867! xD Zaczęłam się śmiać i nie mogę przestać! Boże, Ross jest z Grace, realne to... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się dziwię, że tyle osób mu uwierzyło..

      Usuń
    2. No właśnie ja też... Przecież widać, że to nie może być prawdziwy Ross Lynch!

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )