niedziela, 8 grudnia 2013

Kilka nowych ciekawostek!

Z twittera twórców A&A można się na serio duużo dowiedzieć :D Ostatnio miałam zrobić taki spis ciekawostek, bo dowiedziałam się wiele rzeczy o serialu! Zapraszam do czytania:

1. Ally to nie jest skrót od Allyson, Alice czy Allison. To po prostu Ally. (Wiele osób w opowiadaniach pisze, że to Allyson! W tym ja :-) )
2. Generalnie odcinki to miały być hashtagi, a nie z " & ". Odcinek Kangaroos & Chaos, nazywał się #Dontworrybehoppy!
3. Nakręcili już 17 odcinek z 3 sezonu.
4. Nigdy nie nagrywali pełnej wersji do You Don't See Me.
5. Jeszcze nie wiedzą czy będzie 4 sezon, więc nie traćmy nadziei!
6. Prawdopodobnie Ross i Laura w najbliższym czasie odwiedzą Australię.
7. Nie ma odcinka zwanego "Girlfriends and Boyfriends". Nawet w 3 sezonie!
8. Do TurnItUp będą 3 dodatkowe piosenki jako "Bonus Tracks"
9. Prawdopodobnie Grace Phipps zagra gościnnie w jednym z odcinków (bd to chyba 17 odc.). Nie jestem do końca pewna, ale twórcy napisali o dwóch gwiazdach, którzy gościnnie w nim będą, a na planie była Grace.
10. Mówią, że to nie od nich zależy czy będzie 4 sezon (bo oni go chcą!), ale od Disney'a, który mówi "tak" lub "nie".
11. Odcinek Partners & Parachutes pierwotnie nazywał się Shut Ins and Situations.


I teraz takie dwa sprostowania, które na prawdę mnie wkurzają.
1. Wiele osób uważa, że Pixie jest psem Lynchów. Ja na prawdę nie mam pojęcia skąd wgl. takie przypuszczenia.. Stormie nigdy nie zgadzała się na psa, chociaż rodzeństwo by go chciało. Ross nie raz mówił o tym w wywiadach. Po prostu wkurza mnie to, że na wielu stronkach wciskają takie kity, a wszyscy potem w to wierzą ;/ To pies twórców Austina & Ally!

2. ANI ROSS, ANI LAURA, ANI NIKT Z A&A CZY R5 NIE MA ASKA. Ciągle ktoś mnie pyta czy mają aska, czy to prawda, że Raura jest razem. Czasami mnie załamujecie. Wystarczy śledzić oficjalne konta, by uwierzyć w prawdę nie plotki. Spokojnie wam oznajmiam, że Raura nie jest razem, ani nic z tych rzeczy. Nie mają aska, więc w nic takiego nie wierzcie, dopóki nie dostaniemy oficjalnego potwierdzenia!

Przepraszam jeśli zabrzmiałam nie miło, ale niektórym na prawdę nie wchodzi to do główki ;/ wiele razy to powtarzam a mimo wszystko ciągle ktoś pyta o ich aski, albo pisze głupoty o Pixie.

I taka informacja. Jeśli chcecie zobaczyć jakie oficjalne konta mają, zajrzyjcie do menu - Portale gwiazd. Podałam tam wszystkie linki.

2 komentarze:

  1. Mnie też strasznie denerwowało to, jak mówili, że Pixie to pies Rossa. Przecież wiadomo, że jego mama nie zgodziła sie, aby mieli psa;/ No ale jak widać nie wszyscy to rozumią...
    A co do ciekawostek, to mam nadzieję, że 4 sezon będzie<33 I cieszy mnie to, że być może Grace zagra w A&A^^ Ale szkoda że nie nagrali pełnej wersji piosenki, bo bardzo mi się podoba<3 Czekam tez na prawdopodobny wyjazd do Australii i jakieś zdjęcia, może cos dobrego z tego będzie...;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam właśnie komentarze na temat by R5 przyjechali do Polski. I chcieli by przyjechali do Krakowa ?! Ha ha ja mieszkam na Pomorzu i niedaleko mi do Ustki (chodzi mi o to, że mieszkam bliżej morza) I co ja mam powiedzieć ?! NIC Zgadzam się z Żelko Jadkiem Warszawa najlepiej. Niektórzy myślą tylko o sobie :/
    Miłego dnia XD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )