niedziela, 8 grudnia 2013

Kolejne Live Taping!

W związku z tym, że 5 grudnia, ekipa kręciła 17 odcinek z trzeciego sezonu, jak zwykle, następnego dnia odbyło się live taping z ekipą! Mam dla was kilkanaście zdjęć oraz filmiki (w tym jeden z Lau i Grace *__* <3) :) Przepraszam, że z duużym opóźnieniem, ale byłam u cioci, potem się kąpałam i dopiero teraz mogłam wejść na chwilkę xD Muszę uzupełnić posty, bo potem mi z głowy wypadną ;/
Poza tym, mam dla was wiadomość - Laura i Ross prawdopodobnie polecą do Australii! Dziewczyna zapytała twórców Austina & Ally na twitterze, kiedy ktoś z ekipy przyleci do Australii, a oni odpowiedzieli, że prawdopodobnie Laura i Ross! Nie możemy się doczekać :D




































1 komentarz:

  1. Też coś z live taping :) słodkieee ♥ http://distilleryvesper2-18.ak.instagram.com/142737905f6811e3b1521292f891e046_101.mp4

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )